maandag 25 maart 2013

Workshop voorbereiding bij de Ikea




Het is bijna zo ver.... mijn eerste workshop!
Om een beetje bij te leren ben ik vandaag zelf nog naar een workshop geweest, alhoewel een workshop wil ik het (na afloop) niet noemen...
De Ikea zou workshops geven, iets met textiel. Een klasgenoot vroeg me mee en het leek me fantastisch.
Echter bleken onze verwachtingen toch iets te hoog gegrepen voor de Ikea..

Zo bleek het publiek wat er op af kwam, het soort publiek te zijn die anders ook echt niet iets beters te doen hebben op een maandag avond, of het gewend zijn activiteiten te doen binnen een bepaald soort woonvorm. Zelfs de puber die tegenover ons zat was amper te motiveren om haar hand op te tillen en heeft van 18:00 tot 20:00 met haar jas aan tegenover ons gezeten.
De juf/leidster/workshop geefster? Oja, die met dat gele blousje geloof ik, die was zwanger en vertelde vooral over de toekomstige babykamer. Wat de leerzame inhoud van de workshop was, kreeg ik niet echt mee, evenals de technieken die ik later zelf nog uitgelegd heb aan de moeder van de verveelde puber tegenover ons.
Ohja en in plaats van onze creatieve geest er op los te kunnen laten, werden we gevraagd paasversiering te maken. Met alle liefde heb ik een konijntje gevuld en dicht genaaid...

Dank aan de Ikea voor dit bijzondere leermoment.
Lieve workshop deelnemers IK GA HET ANDERS DOEN!











Oke.. hier dan mijn resultaat van de workshop die ik zelf volgde..




Geen opmerkingen:

Een reactie posten